Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 13:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SydNordJylland
Jeg vil gerne vide om her er nogen der har prøvet at ryge "E".
Hvis her er nogen der har prøvet det, vil jeg gerne vide, hvordan dét var? (nedtur, optur, behagighedsfølese)
Og hvordan I/du gjorde det? (Bong, joint ovs.)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Jeg faldt lige over denne her... Lyder som en god pind :P

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=9264b

Titel:
Tidligere holdmedlem

har prøvet at knuse en kix i en jay.........meget svag virkning hvis ikke placebo

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogen der har prøvet at freebase MDMA?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Har røget en del kix strøet ud på toppen af et bonghovede, giver en mere psykadelisk skævert, men er mere en skævert end det er at være på kix
Forstærker den fede, men tar også brodden af kixen.
Min erfaring er også at virkningen ikke holder så lang tid.
Kort sagt mener jeg man får mede ud af kixen ved at æde/sniffe den.

Medmindre man kunne finde noget andet at stoppe i hovedet end tjald (hmm måske en god teskefuld salvia hehe)

Min lille flair med at ryge kix dengang, udsprang af de infamøse 112'ere som en bekendt sad og brændte inde med da alle fik det dårligt af dem.
En lyst (mørkt?) hoved, med en menneskealders erfaring i opiater, fandt dem dog ganske fremragende, og vi konkluderede derfor at der nok var mere heroin end mdma, men skulle da li prøve at ryge et par stykker, bare sådan lige for at se hvordan det var.
Men fik sku satans hurtig smag for dem, og fik udryddet posen i no time, hvorefter min gamle bong-kammerat og dealer, fornuftigt nok ikke fik flere hjem og nægtede at skaffe nogen til mig
Virkningen af 112'erne var dog ikke som førnævnte men total comfortably numb junkie skæv

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er ikke fundet Heroin i danske piller, og kun en enkelt gang i et særtilfælde (næppe masseproduceret) i USA !!!

Brug vores søgemaskine, det er diskuteret tid hudløshed!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

OK tak for det I harkunne bidrage med, jeg tror jeg vil prøve at ryge noget E både i bong og joint, jeg skriver igen når jeg har prøvet det, det bliver nok på søndag eller mandag. :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose> Snakker kun ud fra min personlige oplevelse af det, men min kammerat som var narkoman i en 10-12, og hans kæreste der også har været på sprøjten, var fuldstændig sikker, og de burde da vide hvad han snakkede om.
Alle der indtog dem oralt fik kvalme, hvilket jeg også fik første og eneste gang jeg har prøvet rigtig hero (sniffede det, måske derfor?, sprøjter har jeg aldrig ku kapere)
Og jeg har aldrig været så skæv som efter jeg 1. gang røg en 1/2 af dem , mine ben var som gummi, og min krop var total følelsesløs samtidig med at jeg nærmest svævede rundt

Jeg er temmelig overbevist om at det ikke var MDMA eller MDA
Men må vel bøje mig for fakta :)

Skal da indrømme at jeg har grublet i mange år over hvad pointen sku være med at stoppe hero i. Ville tro pure MDMA var noget billigere at fremstille. Men omvendt har jeg også hørt folk hårdnakket påstå at der er cuttet kola i deres amf

Der skulle vel ikke være andre der er stødt på 112'er engang ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kommer lige i tanke om, at de hed vist ikke 112, fik bare hurtigt tilnavnet.
De var hvide med et dødningehoved på <-- [Edited] Løgn og latin, 112 var navnet og logoet på pillen, det andet var en misforståelse som jeg beklager

Senest rettet af ThirdEyeFlood 05 apr 2004 09:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ThirdEyeFloond skrev:
Alle der indtog dem oralt fik kvalme, hvilket jeg også fik første og eneste gang jeg har prøvet rigtig hero (sniffede det, måske derfor?, sprøjter har jeg aldrig ku kapere)
Og jeg har aldrig været så skæv som efter jeg 1. gang røg en 1/2 af dem , mine ben var som gummi, og min krop var total følelsesløs samtidig med at jeg nærmest svævede rundt

Jeg er temmelig overbevist om at det ikke var MDMA eller MDA
Men må vel bøje mig for fakta :)

Skal da indrømme at jeg har grublet i mange år over hvad pointen sku være med at stoppe hero i. Ville tro pure MDMA var noget billigere at fremstille. Men omvendt har jeg også hørt folk hårdnakket påstå at der er cuttet kola i deres amf

Prøv at tjekke de sidste par måneders diskussion i dette forum, vedrørende Ecstasy-piller, kvalme og renheden af pillerne...

F.eks. følgende topics:

Kender I nogen af dem her ? (kemiske forbinelser)

Ecstasy - det ser altså ikke ret godt ud

kiks=bræk?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan konstatere at opkast er ved at være en integreret del af e-oplevelsen, men finder det sku alligevel temmelig underligt at en hel kommunes kixgrovgnaskere skulle blive ramt på en gang. Selv folk der plejede at spise deres egen kropsvægt i piller, endda kampvægten FØR weekenden, (ja ja overdrivelse fremmer forståelsen), måtte bukke under for en enkelt af de små sataner.

Har heller ikke kunnet finde en eneste af dem på hverken pillreports, ecstasy.org eller ecstacydata.org, men der ligger lidt spredte posts fra den vide verden, om nogle de kalder skulls / killers , som godt kunne lyde som dem, hvide med lidt brunt 'fyld' i, med dødningehoved på. 112'er er også en ok dansk titel i den sammenhæng.

(Undskyld hvis det er ved at ligne en snak om virkningen af specifikke kix, men håber det går, da jeg dum og naiv som jeg er, stadig ikke mener det er MDMA)

På linket nedenfor, har man testet en enkelt af nogen der ligner, sku indeholde MDBD, men så vidt jeg har kunnet læse mig til skulle effekten af det ligne MDMA hvilket det bestemt ikk gjorde

http://groups.google.com/groups?q=xtc+% ... com&rnum=1

Her er de omtalt pga det lidt specielle navn :
http://groups.google.com/groups?q=ecsta ... com&rnum=3

og en mere, der vist nok mener det sku være MDMA

http://groups.google.com/groups?q=mdma+ ... com&rnum=2

Det interesante er at the word on the street også snakker for at det sku være dope, men efter at have set den imponerende liste af mulige fyldstoffer er der sku ret mange muligheder.
Det virker desuden også på mig lidt usandsynligt, at den samme type kix færdes både i europa og på den anden side af atlanten, men er altså de eneste steder jeg har kunnet finde noget på dem

Klassiske dilemma, jo mere jeg lær, jo mindre forstår jeg

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ThirdEyeFloond skrev:
Klassiske dilemma, jo mere jeg lær, jo mindre forstår jeg

;)

I det mindste tænker du dig om, kan jeg se... Velkommen til boardet!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for velkomsten Dextrose, det varmer min gamle overtweekede hjerne, at dens ofte irrationelle tankestrømme har et fristed, til at forsøge at løse nogle af de stofrelaterede spørgsmål, der har hobet sig op, og som gennem årene ved hands on experience har dannet grundlag for mere eller mindre (u)logiske personlige teorier, der dog desværre hvor eksotisk / indlysende, de end er udtænkt, ofte lider under at være dødfødte ideer fra et fantasifuld sind, videnskabelig set i hvertfald :)

:oops: Og så til det mere kedelige, postede oprindeligt om piller med logoet '112', men fik det ændret til skulls / killers, da der spontant fremsprang et indre billede af en hvid pille med dødningehoved på da jeg diskuterede sagen med en kammerat, der ikk selv havde taget dem, men havde set dem i den korte periode de var omløb, han mente nemlig at der var dødningehoveder på, og min hjerne sprang med på vognen, da de umiddeltbart tilgængelige erindringer, er blevet noget vage med årene.

Dette var må jeg efter videre debat med andre lokale der havde stødt på dem i samme periode, konstatere at det var en subliminal løgn, som blev til en fuldbyrdet bommert på Psychedelia, blev bare så glad da jeg fandt et par posts om skulls, og mindedes en kammerat og mig have diskuteret det tidligere, hvor han netop argumterede for at der var skulls på dem ene side af pillen, godtog hans ord ved nærmere overvejelser og i desperat higen efter en success og troede min lykke var gjort, men går nu med bøjet nakke, skueende i horisonten, min troværdighed på hastig retræte.

Pillerne var mærket med logoet '112' - no more no less

De var fremme omkring 98-00 (kan ikke sige præcist hvornår da jeg var ret blæst i perioden og har ingen specifikke ting at tidsfæste episoden med, udover at jeg hang ud med ham, jeg prøvede dem sammen med i ca. de år).

Regner med at denne thread dør heromkring, men vil lige høre om folk selvantænder hvis jeg starter et nyt thread i syntetiske drugz med titlen '112'ere, hvad indeholder de ?' ?
Hvis i med lidt velvilje kan følge mig i at vi som analogi til at konkludere, at der aldrig forekommer heroin eller lsd i Ecstasy-tabletter, da der ikke findes nogen tests på alle pille test sitesne som taler for dette, også kan konkludere at piller mærket med 112 ikke er en ecstasy pille, da de ikke findes i arkiverne.
Min teori er at pillen er lavet i dk eller i hvertfald med henblik på dk, pga navnet, og der er større chance for at en bruger her på forummet sku ha mødt den, end at der lige pludselig dukker tests op af en pille som jeg ikke har set siden ca år2000, og som ikke er nævnt nogen steder

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det blev sku noget af en kryptisk rødtrådløs smøre, håber det gir lidt mening, men er for blæst til at bremse den kreeative hjerne med, korrekturretning og anti-meningsforstyrrelse og beklager hvis det er total offtopic men følte ligesom at det skulle skrives. Starter det varslede nye emne op, håber det falder i god jord, men no time for fear of consequence in a real-time world & no looking back for a mind expanding in all directions

Og postulated om den soon-to-be-dead thread, er vist at tage munden for fuld, tænkte i onetrackmind egoistisk, jeg kan ikke presse mere off-topic guf ud af denne thread ergo er den i min verden bedst egnet erklæret død uden den mindste hensyntagen til trådens maintopic, og tidligere posts, sorry jeg er lidt ved siden af mig selv as of now

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
ThirdEyeFloond skrev:
Det blev sku noget af en kryptisk rødtrådløs smøre, håber det gir lidt mening, men er for blæst til at bremse den kreeative hjerne med, korrekturretning og anti-meningsforstyrrelse og beklager hvis det er total offtopic men følte ligesom at det skulle skrives. Starter det varslede nye emne op, håber det falder i god jord, men no time for fear of consequence in a real-time world & no looking back for a mind expanding in all directions

Og postulated om den soon-to-be-dead thread, er vist at tage munden for fuld, tænkte i onetrackmind egoistisk, jeg kan ikke presse mere off-topic guf ud af denne thread ergo er den i min verden bedst egnet erklæret død uden den mindste hensyntagen til trådens maintopic, og tidligere posts, sorry jeg er lidt ved siden af mig selv as of now

Arrrrrrrrrrrgh!!!!!!!!!!!!! wtf tripper du på?? :? :? :? :? :? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

4 dage uden søvn på god amf og still going strong, og eftereffekterne af 1grøn ferrari min første kix i år, + den mest trippede skævert jeg nogensinde har oplevet af en standard ryger :shock: , efter jeg har taget lsd nogle gange har jeg tit oplevet at få visuelle hallucinationer når jeg har røget hash. Men i nat/morges var de sku kraftigere end nogle af de deciderede trips jeg har taget i tidens løb, lidt spooky da jeg sådan set ikke regnede med at være på noget trippy, men en hele vejen igennem en behagelig oplevelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dette var også min første hashpibe i knap en måned, har røget middelmådig pot for økonomiens skyld (kunne ikke sige nej til 2,50 pr g)
Visualsne er taget af noget af nu, medmindre jge fokuserer på dem, hjernen er stadig trippy ,overvejer at følge op med et par mærker bare for at få den kørt helt ud.
Nok offtopic fra mig for denne morgen.

[Editet] Well, burde nok slette de sidste post i stedet, men kan lige tilføje at ca. ½ time efter denne optimistiske post, lå jeg og hostede mit første, ellers særdeles velkomne, måltid i dagevis op sammen med hvad der føltes som størstedelen af mine organer, samt noget jeg valgte at konkludere ikke var blod.
Ved nærmere overvejelse var det sku nok mest en tankeløs amf-tur, der stod for halluerne, nå en måneds pause var nok heller ikk af vejen
Mærkerne gemte jeg heldigvis ;)

Senest rettet af ThirdEyeFlood 06 apr 2004 19:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bare lige for at puste lidt til den udbrændte H i E debat, ved godt slaget er tabt.
Jeg har tit set argumentet at man ikke kunne putte nok heroin i en pille, til at det ville være oralt aktivt (hvis overhovedet muligt, eller betaleligt)
Men hva nu hvis den ikke var designet til at æde men til at ryge?.

Synes lige folk sku checke dette link engang om kinesiske heroin piller, designed for smoking , stort hit i Østen og USA, men al brug døde vist ud engang før 2.ww.
http://www.unodc.org/unodc/bulletin/bul ... ge012.html

Jeg studsede bare lidt over indholdet i dem, da det ikke er voldsomt store mængder heroin der findes i dem, men er dog heroin i en pille ikke større en gennemsnits kixen.

Citat:
The first seizures of such pills in Hong Kong took place in 1928. These pills contained 2 milligrammes of heroin each, and were otherwise composed of lactose with caffeine and traces of strychnine; coloured pink, and about the size of a pea. It was said that they could be bought in Shanghai at the price of $14 per bag of 10,000 pills, and could be sold in Canton at $20 per bag. The retail price was said to be one cent per pill. In 1928, the seizure in Hong Kong totalled about 200,000 pills. (O.C.862).

Citat:
Details were given of the seizure of some of the larger pill factories discovered during 1933. One, which turned out about 50,000 pills per day, manufactured three kinds: pink pills, containing heroin and scented with rose, white pills containing morphine, and black pills apparently without narcotic content. The pills also contained caffeine, quinine or other cinchona alkaloids, and a trace of strychnine, and weighed 0.07 gramme each (about 1 grain).

Citat:
The usual pills were coloured uniformly throughout, but the "Fairy Horse" pills were white inside, coated bright pink. They weighed 0.065 gramme each (approximately 1 grain) and contained about 1.3 per cent of heroin, 8.0 per cent of caffeine, 2.2 per cent of quinine, and a trace of strychnine. The defendants arrested in the pill cases were all Chinese with the exception of one Japanese.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De snakker selv om grunden til det drastiske fald efter ww2 måske skyldes det lave indhold af heodeo, man erkender samtidig at der en fandens masse der stadig var hooked på dem.

En lille skæv teori came to mind:
At de måske kunne bruges som en appetizer, givet til en potentiel kommende brun hero kunde, af en kynisk pusher.
Og måske stadig er et reelt fænomen i det mere lukkede hero miljø, som ikke tager kix og bruger pille databaser, men ikk i ravemiljøet.
(Ikke for at genere nogen herobrugere, men mener her 'fulltime addicts' som ikke har tid til at sidde på nettet og surfe)

Kunne også have den "fordel" at det måske var billigere at blive busted med 100 piller end 10g heroin

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen.

Ja undskyld jeg ikke skrev som jeg lovede.
Jeg prøvede min tredje en onsdag, efter nummer to onsdag.
Men E er ikke det rigtige for mig, jeg havde mega tankemylder, og kunne ikke styrer mig, jeg gjorde dette lige oven på, at min kæreste havde slået op med mig, og jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg fik i hvert fald, en masse ustyrlige neder tanker, om mig selv og mit liv.
JEg er ikke færdig med de Central Stimulerende stoffer, eftersom E og er det eneste jeg har prøvet af dem.
Jeg fik selt ikke prøvet at ryge en E, men fuck dét.
Hovedsagen er at jeg ikke gik helt i grundene.
Til alle jer der tager E... Husk at I skal have selvkontrol.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]